Når du bestiller i vores webshop, så får du alt leveret direkte til jeres virksomhed. Så slipper I for at skulle hente og transportere jeres nye konference- eller mødebord. Vi har hurtig levering og leveringen er oftest fra dag til dag.
Vi står altid til rådighed, hvis der er spørgsmål til produkterne eller til kontorindretningen generelt. Vi kan kontaktes på info@kontorzonen.dk eller telefon 7684 4080. I er ligeledes også altid velkomne i vores 7000 kvm. store butik i Glostrup.
Vi sætter en ære i at levere en god service og nogle gode produkter, der giver tilfredse kunder. Derfor glæder det os også at se, hvordan vores tidligere kunder bedømmer os på Trustpilot. Vi forhandler bl.a. også kontorstole, skriveborde, hæve-/sænkeborde, konferenceborde og meget andet.
Når du skal vælge konferencebord, bør du vælge et, som passer bedst til jeres mødelokale og behov. Her bør du kigge på lokalets størrelse og sørge for, at der er god plads omkring konferencebordet, så man kan bevæge sig rundt.
En fordel ved at købe et konferencesæt er blandt andet, at man slipper for at skulle kigge på mange forskellige typer af konferenceborde og -stole. Det er en god og overskuelig pakkeløsning.