Hos KontorZonen forhandler vi et bredt udvalg af både nye og brugte mødeborde i høj kvalitet.
Når du bestiller i vores webshop, så får du alt leveret direkte til jeres virksomhed. Så slipper I for selv at skulle hente og transportere jeres nye mødebord. Vi har hurtig levering og leveringen er oftest fra dag til dag.
Vi står altid til rådighed, hvis der er spørgsmål til produkterne eller til kontorindretningen generelt. Vi kan kontaktes på info@kontorzonen.dk eller telefon 7684 4080. I er ligeledes også altid velkomne i vores 7000 kvm. store butik i Glostrup.
Vi sætter en ære i at levere en god service og nogle gode produkter, der giver tilfredse kunder. Derfor glæder det os også at se, hvordan vores tidligere kunder bedømmer os på Trustpilot. Vi forhandler bl.a. også kontorstole, skriveborde, hæve-/sænkeborde, konferenceborde og meget andet.
Når du skal vælge mødebord, bør du vælge et, som passer bedst til jeres mødelokale og behov. Her bør du kigge på lokalets størrelse og sørge for, at der er god plads omkring mødebordet.
Der er flere fordele ved at købe et brugt mødebord fremfor et nyt. Det er først og fremmest en mere bæredygtig løsning, og så kan man også opnå store besparelser. Derudover er vores brugte mødeborde i så høj kvalitet og god stand, at de er svære at skelne fra de nye.