2-10 års garanti på alle møbler
Fri fragt over 4.995,- (ekskl. moms)
I dag, onsdag, åbent fra 09:00 - 17:00
Ring på 76 84 40 80

Ofte stillede spørgsmål til KontorZonen | jkOffice

Har du spørgsmål til dit kontormøbelkøb? Du er ikke alene. Her har vi samlet de mest almindelige spørgsmål fra vores kunder om alt fra levering og afhentning til garanti og returret.

Som en af Danmarks førende leverandører af både nye og brugte kontormøbler står vi klar til at hjælpe dig med din indretning - uanset om du skal bruge en enkelt kontorstol eller indrette en hel virksomhed.

Gennemgå vores FAQ nedenfor, og find svar på spørgsmål om vores showroom, leveringsmuligheder, specialbestillinger, montering og meget mere. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores erfarne kundeservice.

Kontakt os

Showroom og lager

 

Har I Showroom og butik - og kan man besøge jer?

Vi har 7000 m² showroom og butik i Glostrup, og står altid klar til at guide og inspirere dig. 

Vi har dagligt besøg af både erhvervs- og privatkunder, som ønsker at se nærmere på vores mange møbler.

Vores åbningstider er:

Mandag - torsdag: kl. 9 - 17
Fredag: kl. 9 - 15
Lørdag & søndag: Lukket

Levering

 

Hvilke muligheder er der for levering?

  • Fragt til kantsten: Fragt til kantsten koster DKK 649,- + moms. Ved køb for mere end DKK 4.995,- ekskl. moms, er levering altid gratis (til kantsten)
  • Levering med GLS: Mindre varer kan sendes med GLS, med forskellige prisgrupper alt efter varens mål, vægt mv.
  • Levering med indbæring: Ønskes indbæring, kan vi arrangere levering med 2 mand. Det sker via eksterne chauffører, som afregner til fast timepris fra afhentning i Glostrup, til varerne er leveret hos dig.
  • Levering på europapalle: Ved levering med fragtmand, sendes varen som regel på en Europalle. Pallen tages ikke med retur af fragtfirmaet.

 

Leverer I til udlandet?

Ja, vi leverer til udlandet. For at kunne beregne leveringsprisen skal vi venligst bede om eksakt leveringsadresse.

 

Hvornår er min online ordre klar?

Når du har lagt en ordre, bliver den behandlet af vores salgsteam og sendt videre til montageafdelingen, som tester, monterer og rengør. Du får besked, så snart den er klar til levering eller afhentning.

 

Kan man selv afhente? 

Du er velkommen til selv at afhente dine varer i Glostrup. Vi giver besked så snart ordren er klar – husk at tjekke vores åbningstider inden ankomst.

 

Bliver ordren bare stillet ved kantstenen?

Nej, det gør den ikke. Ved levering til kantsten ringer chaufføren ca. 30 minutter før ankomst. Han skal altid have kvittering for modtagelsen. Er der ingen til at tage imod på adressen, tages varen med retur.

I dette tilfælde vil der blive fremsendt en faktura for forgæves levering.

 

Må det stilles i carporten?

Du kan godt aftale med sælgeren, at varen må stilles og hvor den må stilles. Vær dog opmærksom på, at al forsikring bortfalder ved eventuel bortkomst eller tilskadekomst.

 

Har I fri levering af kontorstole?

Ja, vi tilbyder gratis levering af alle kontorstole. Stole sendes enten usamlet med GLS, eller samlet på en europapalle til kantsten. Du vil derfor i nogle tilfælde selv skulle samle stolen. 

Det plejer at være lige til, men vi står naturligvis til rådighed på telefonen, hvis du skulle få brug for vejledning.

 

Leveres borde samlet ved levering?

Vi forsøger så vidt muligt at gøre det let for dig, ved at levere såkaldte plug & play løsninger.

Alle hæve-/sænkeborde leveres samlet medmindre vi får besked om andet. 

På den måde er du garanteret en korrekt montering og test af funktioner før levering. Ved vanskelige adgangsforhold kan vi efter forhåndsaftale levere bordpladen separat.

Fabriksnye møde- og kantineborde leveres – afhængigt af mål – usamlet for at mindske risikoen for skader under transport, og ved eventuel indbæring. Kontakt os gerne ved forespørgsel på specifikke borde.

Brugte møde- og kantineborde leveres som oftest samlet. I nogle tilfælde kan vi – ligesom ved nye borde – være nødt til at levere bordpladen afmonteret, for at mindske risikoen for skader under transport, og ved eventuel indbæring.

Opkøb, udlejning og sortiment

 

Vi skal bruge mange møbler, kan I hjælpe med det?

Ja, vi leverer dagligt mange arbejdspladser i større antal til danske virksomheder.

Vi hjælper naturligvis også med forslag til indretningen mv.

Kontakt os gerne for et tilbud.

 

Har I andre varer end dem der er i webshoppen?

Ja, vi modtager mange varer hver eneste uge, og det er derfor ikke alle varer der er at finde på webshoppen.

Du er altid meget velkommen til at kontakte os, hvis du ikke kan finde et specifikt produkt. 

Det er næsten altid muligt for os at finde alternativer, og vi sender selvfølgelig gerne billeder af varen.

 

Er det muligt at reservere møbler?

Reservation af møbler vil normalt være muligt i en aftalt periode.

Du er altid velkommen til at kontakte os og høre om mulighederne.

 

Opkøber I kontormøbler?

Ja, vi opkøber møbler primært fra virksomheder.

Har du møbler i overskud kan du læse mere og indhente et købstilbud her.

 

Tager I mine kontormøbler i ombytning?

Vi prøver så vidt muligt at redde alle de møbler vi kan, så de kan komme ud til andre virksomheder og gøre nytte.

For en konkret vurdering har vi brug for oplysninger om antal, lokationen de befinder sig på, og meget gerne nogle billeder.

 

Udlejer I møbler?

Virksomheder har mulighed for udlejning i større mængder (minimum ca. 10 arbejdspladser). Læs mere om leje af kontormøbler hos KontorZonen | jkOffice.

Derudover udlejer vi møbler i korte perioder til f.eks. tv-produktioner mv.

Bestilling

 

Hvad betyder det at varen er en bestillingsvare?

En bestillingsvare er en vare, vi fører, men som ikke er på eget lager. Der må derfor typisk forventes længere leveringstid end normalt. 

 

Kan I skaffe andet end det, I viser i sortimentet og på webshoppen?

Vi tager altid imod specialbestillinger på møbler i ønskede materialer, polster og farver, osv. hos de leverandører vi har samarbejde med. Ved special fremstillede varer, vil der normalt være forudbetaling og returretten bortfalder.

Brugte møbler

 

Hvordan er standen på en brugt vare?

Vi gør en dyd ud af altid at finde de pæneste og bedste varer til vores kunder. Når du har afgivet en ordre, tester og rengør vores montageafdeling varen. Hvis der undervejs opdages mærkbare brugsspor, der ikke forinden er beskrevet, kontakter vi dig med billeder, så du kan tage stilling inden varen afsendes.

 

Er der garanti på brugte varer?

Vi giver altid 2 års garanti på alle vores brugte- og demovarer. 

Går varen i stykker indenfor garantiperioden, vil produktet enten forsøgt repareret eller ombyttet til en tilsvarende vare. 

Ved nye varer ydes der den til enhver tid gældende garanti fra producentens/leverandørens side.

Hæve-sænkeborde

 

Er det gratis at få monteret tilbehør på et hæve sænkebord, og er det monteret når jeg modtager det?

Medmindre andet er aftalt, monterer vi altid gratis det tilkøbte tilbehør på dit hæve-/sænkebord. 

Dette er naturligvis efter forudgående aftale om placering mv. Bordskærme leveres dog løst under transporten. 

Se alt vores tilbehør her.

 

Hvorfor vil mit hæve sænkebord ikke køre op og ned?

Når strømforbindelsen har været afbrudt, kan der være behov for en nulstilling. 

Alle borde testes altid før levering – også de helt nye. 

Læs her hvordan du præcist og enkelt kan nulstille dit bord.

Kontakt os angående møbler på abonnement

Vores lejekoncept kan skræddersyes til jeres behov, så lad os tage en snak om jeres ønsker.

KontorZonen | jkOffice
7684 4080
Info@jkoffice.dk
Naverland 12, 2600 Glostrup

Trustpilot, 4,9
Kontaktformular
usercartmagnifiercrosschevron-up
Indkøbskurv0
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram