2-10 års garanti på alle møbler
Fri fragt over 4.995,- (ekskl. moms)

Om KontorZonen | jkOffice

KontorZonen | jkOffice forhandler brugte, upcyclede og nye kontormøbler i høj kvalitet. Hvert år kasseres store mængder funktionsdygtige kvalitets-kontormøbler, der lægger miljøet til last.

I starten af 2024 samlede KontorZonen og jkOffice kræfterne med  det formål at kunne tilbyde kunderne et større sortiment og flere fordele. Vi er i udvælgelsen altid meget selektive når det gælder de møbler vi forhandler, for derved altid at kunne holde kvaliteten og prisen helt rigtig. Det betyder at I som virksomhed, kan spare mange penge, og samtidigt være med til at bidrage med et positivt klimaaftryk.

 

Sortiment

Vi har et bredt sortiment der repræsenterer både brugte, upcyclede og nye kontormøbler, hvor vi naturligvis giver garanti på pris og kvalitet. Elektriske hæve-sænkeborde, kontorstole, opbevaringsmøbler og meget mere, kan leveres i større antal og indenfor få dage.

På vores webshop – www.kontorzonen.dk – kan du se det altid store udvalg online, og finde de møbler du eller din arbejdsplads har brug for. På webshoppen kan du desuden nemt klare bestillingen, og vi er naturligvis til rådighed hvis der er spørgsmål til produkterne eller til kontorindretningen generelt.

Da vi i vores 7000 m2 store butik i Glostrup, altid har mange indkommende kontormøbler, vil der være møbler som ikke er vist på vores webshop. Derfor opfordrer vi dig til at kontakte os hvis du har et specifikt ønske til møbler, eller står overfor at skulle supplere et allerede eksisterende kontormiljø.

Butik og showroom på 7000 m2

På Naverland 12 i Glostrup, finder du vores butik og showroom hvor der i høj grad kan samles inspiration – se billeder fra butikken her. Her finder du et kæmpe udvalg af kontormøbler, der med garanti giver inspiration til den kommende indretningsopgave.

Høj ekspertise

Vores medarbejdere har stor ekspertise i de enkelte producenters møbler, og kan derfor altid vejlede uvildigt omkring brands, produktlinjer m.m. Dette kommer naturligvis dig eller din virksomhed til gode!

Kort sagt: Vi kender møblerne, og vi ved hvad der holder, så du/I som virksomhed eller privatperson kan ramme plet første gang – og fremover!

På gensyn

Vi ser frem til mødet med dig eller din virksomhed, og til et godt og solidt samarbejde, hvor vi sammen kan gøre Danmarks kontorer billigere og ikke mindst bæredygtige – uden at gå på kompromis med kvaliteten.

 

Åbningstider:

Mandag – torsdag: kl. 9 – 17

Fredag: kl. 9 – 15

Lørdag & søndag: Lukket

Thomas Eskelund
Direktør
Direkte: 5230 1977
Nathalie Valladolid
Salgsleder
Direkte: 2240 7218
Andrew Wiesner
Driftsleder (indkøb & logistik)
Direkte: 2069 6401
Christine Skovgård Mikkelsen
Salg & Ordrebehandling
Direkte: 2069 0495
Tina Dahlgaard Olsen
Salg & Ordrebehandling
Direkte: 2282 0690
Patrick Vesterlund
Salg & Ordrebehandling
Direkte: 2069 3651
Rikke Schulze
Salg & Ordrebehandling
Direkte: 2531 2600
Nicolai Gade Jacobsen
Salgskonsulent
Direkte: 7145 6002
Julie Rosenkilde
Web & SoMe
Direkte: 2284 4080
Jean Endres
Møbelmontage & Lager
Direkte: 2069 6402
Henning Nørring
Møbelmontage
Direkte: 2284 4083
Lars Johansen
Møbelmontage
Søren Sutton Winther-Hinge
Møbelmontage
Direkte: 2069 6400
Brian Nielsen
Lager
Direkte: 2213 3157
Hubi Bordewicz
Chauffør
Kristian Olesen
Fotograf
usercartmagnifiercrosschevron-up
Indkøbskurv0
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram