Vi opkøber kontormøbler

Skal i sælge jeres kontormøbler?

Hos KontorZonen har vi mange års erfaring med opkøb af kontormøbler, og hjælper hvert år flere hundrede virksomheder med deres brugte møbler.

Vi køber mange forskellige slags kontormøbler, både fra mindre virksomheder og større selskaber med helt op til 1.500 arbejdspladser.

KontorZonen samarbejder med flere forskellige professionelle flyttevirksomheder, med speciale indenfor kontorflytninger. Dermed passer vi bedst på møblerne i flytningen - men også på jeres lokaler når møblerne skal rykkes ud.

Opkøb sker oftest i forbindelse med virksomheders udskiftning af kontorinventar, flytninger, firmasammenlægninger og i enkelte tilfælde ved konkurser.

Vi opkøber pæne og funktionelle kontormøbler af høj kvalitet i hele Danmark.


Hurtigt tilbud på jeres kontormøbler?

Har i allerede nu overblikket over hvilke møbler i ønsker at sælge, så send os gerne en mail på kontor@kontorzonen.dk

For hurtigere afklaring omkring et eventuelt salg, må du meget gerne sende os følgende oplysninger/materiale:

  • Billeder af møbler (du behøves ikke at fotografere hvert møbel hvis det er af samme type).
  • Oplysning om antal.
  • Information om hvor møblerne befinder sig.

Efter modtagelse af oplysninger, vil én vores indkøbere tage kontakt til dig for at aftale nærmere. Det kunne eksempelvis være for at aftale besigtigelse på jeres lokation.

chevron-up
Din bestilling
Der er ingen produkter i kurven.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram