Handelsbetingelser
KontorZonen | jkOffice tilbyder salg til erhverv, private og institutioner/virksomheder med EAN- nummer.
Priserne på webshoppen og i vores butik, er angivet ekskl. moms og angivet pr. stk. (med mindre andet er angivet).
Der tages forbehold for udgåede/udsolgte varer, tastefejl, prisstigninger og leverandørsvigt.
Faktura er gældende som købsbevis, og skal fremvises i eventuel anvendelse ved reklamations- og garantisager.
Fragt og levering
Bemærk at der pt. ikke opkræves betaling på webshoppen, men derimod fremsendes en faktura.
Prisen for varen er afhentet på vores adresse, men vi tilbyder gerne levering på købers regning og risiko.
Levering til Danmark og brofaste øer:
· Ordrer på DKK 4.995, – ekskl. moms og herover: FRI FRAGT (kantstenslevering)
· Ordrer under DKK 4.995,- ekskl. moms: DKK 649,- ekskl. moms (kantstenslevering)
· GLS-forsendelse til *adresse/bopæl (erhverv): DKK 75,- ekskl. moms (mindre forsendelser) / 120,- ekskl. moms (større forsendelser)
· GLS-forsendelse til *adresse/bopæl (privat): DKK 80,- ekskl. moms (mindre forsendelser) / 130,- ekskl. moms (større forsendelser)
*Såfremt pakken ikke modtages på adressen, kan pålægges et gebyr for levering til pakkeshop.
Levering med ind-/opbæring:
Ind-/opbæring ved levering beregnes ud fra mængde, volume og lokation. Kontakt KontorZonen | jkOffice for nærmere.
Levering til ikke-brofaste øer og udland:
Til ikke-brofaste øer beregnes leveringsprisen udfra mængde, volume og lokation. Kontakt KontorZonen | jkOffice for nærmere.
Leveringer til udlandet vil som udgangspunkt ske med eksternt fragtfirma. Kontakt KontorZonen for nærmere.
Når varen modtages, kvitterer køber for at varen er modtaget uden skader – herunder fragt-/transportskader.
Kontakt os omgående – og før du kvitterer, såfremt der konstateres en skade
Garanti og reklamationsret
Ved nye varer ydes der den til enhver tid gældende garanti fra producentens/leverandørens side.
Brugte eller demo-varer sælges som udgangspunkt med 2 års garanti (reklamationsret), med mindre andet er angivet på www.kontorzonen.dk eller skriftligt aftalt.
I tilfælde af at varen mod forventning går i stykker indenfor garantiperioden, vil produktet enten forsøgt repareret eller ombyttet til en tilsvarende vare.
Øvrige reklamationer som f.eks. fejl og mangler, skal fremsendes på e-mail (info@kontorzonen.dk) senest 8 dage efter varens modtagelse.
Returnering
Køber har 14 dages fortrydelsesret** fra tidspunkt for modtagelse, når der handles hos KontorZonen | jkOffice.
Køber skal inden 14 dage fra købet/modtagelsen meddelelse os, om der ønskes at gøres brug af fortrydelsesretten i forbindelse med købet. Meddelelsen skal gives skriftligt ved at sende en e-mail til info@kontorzonen.dk.
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Benytter du fortrydelsesretten, tilbagebetales varens pris afhængig af varens tilstand, og om den fortsat kan videresælges.
Køber hæfter for evt. forringelse af varens værdi, der skyldes anden håndtering end den, der var nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde varen fungerer på.
Når du vil benytte din fortrydelsesret, skal køber selv betale returforsendelsen og varen skal være KontorZonen | jkOffice i hænde senest 8 dage efter fortrydelsesretten er anvendt. Vi anbefaler, at du skriver til os, når varen sendes retur.
Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse, og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at benytte fortrydelsesretten. Dog forudsat, at varen er returneret og modtaget af KontorZonen | jkOffice.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med bankoverførsel til købers pengeinstitut.
**Bemærk at fortrydelsesretten bortfalder ved bestilling af specialvarer fremstillet til købers ordre.
Betaling og ejendomsforbehold
Bestilling via webshoppen:
- For B2B (virksomheder og institutioner) kan der vælges at betale via fremsendelse af faktura. Dette dog altid betinget af aktivt/gyldigt cvr.nr. samt eventuel kreditgodkendelse. Normale betalingsbetingelser med mindre andet er aftalt, er netto 8 dage. Vi kan desuden fremsende faktura til virksomheder med EAN-nummer.
- For private gælder det at der betales i forbindelse med afgivelse af bestilling/ordre. Pengene hæves tidligst når varen afsendes fra KontorZonen | jkOffice.
Ejendomsretten til de solgte varer tilhører KontorZonen | jkOffice indtil den fulde købssum er indbetalt.
KontorZonen | jkOffices bankforbindelse er:
Jyske Bank konto: 0892 0001020571
SWIFT-kode: JYBADKKK
IBAN-nr.: DK5608920001020571
Kontaktinformation
KontorZonen | jkOffice ApS
Naverland 12
2600 Glostrup
Telefon: +45 7684 4080
E-mail: info@kontorzonen.dk
CVR: 26995426
Der tages forbehold for taste- og trykfejl.