Handelsbetingelser

KontorZonen ApS tilbyder salg til erhverv, private og institutioner/virksomheder med EAN- nummer.

Alle priser på KontorZonen.dk og i vores butik er angivet ekskl. moms og angivet pr. stk. (med mindre andet er angivet)

Der tages forbehold for udgåede/udsolgte varer, tryk/tastefejl, prisstigninger samt leverandørsvigt.

Faktura er gældende som købsbevis, og skal fremvises i eventuel anvendelse ved reklamations- og garantisager.

Levering og fragt

Bemærk at der pt. ikke bliver opkrævet betaling på webshoppen, men der derimod fremsendes en faktura.

Prisen for varen er afhentet på vores adresse, men vi tilbyder gerne transport/leveringsmuligheder for købers regning og risiko.

Ved bestilling via vores webshop er nedenstående (med mindre andet er angivet på den enkelte vare, f.eks. ved forsendelse med GLS) gældende i forhold til levering:

  • * Levering af ordrer på mindre end kr. 4.999,00 ekskl. moms:               Du vil altid blive kontaktet inden betaling, og inden varen afsendes. På den måde opnår vi altid den billigste fragtpris.
  • * Levering af ordrer på mere end kr. 4.999,00 ekskl. moms:                   Fri levering.

Ved alle ordrer er levering som udgangspunkt til kantsten med 1 mand. Ved afsendelse med fragtmand gælder ligeledes levering til kantsten på euro palle.

Ved ordrer afgivet via telefon, mail eller i butikken, vil du altid blive oplyst om fragt/leveringspris inden varen/varerne afsendes.

Når varen modtages, kvitterer køber for at varen er modtaget uden skader (herunder fragt/transportskader).

Kontakt os omgående, og før du kvitterer, såfremt der konstateres en skade.

*Ved alle ordrer er levering som udgangspunkt til kantsten med 1 mand. Ved afsendelse med fragtmand gælder ligeledes levering til kantsten, dog på euro palle. Gælder til land- og brofaste forbindelser i Danmark. Såfremt chaufføren kan, og har mulighed for at hjælpe til med ind/opbæring, vil der efterfølgende blive fremsendt faktura for denne service baseret på tidsforbrug.

 

Garanti og reklamationsret

Ved nye varer ydes der den til enhver tid gældende garanti fra producentens/leverandørens side.

Brugte eller demo varer sælges som udgangspunkt som beset uden returret, med mindre andet er angivet på www.kontorzonen.dk eller skriftligt aftalt.

Reklamation i tilfælde af fejl og mangler, skal fremsendes på e-mail (info@kontorzonen.dk) og senest 8 dage efter konstatering af fejl og mangler.

Såfremt en vare mod forventning går i stykker indenfor garantiperioden, vil vi (hvis muligt) forsøge at reparere varen, eller ombytte til en tilsvarende vare.

 

Returneringspolitik

Køber har 14 dages fortrydelsesret** fra tidspunkt for modtagelse, når der handles hos KontorZonen ApS.

Køber skal inden 14 dage fra købet/modtagelsen meddelelse os, om der ønskes at gøres brug af fortrydelsesretten i forbindelse med købet. Meddelelsen skal gives skriftligt ved at sende en e-mail til info@kontorzonen.dk.

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Benytter du fortrydelsesretten tilbagebetales varens pris, afhængig af varens tilstand og om den fortsat kan videresælges.

Køber hæfter for evt. forringelse af varens værdi, der skyldes anden håndtering end den, der var nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde varen fungerer på.

Når du vil benytte din fortrydelsesret, skal køber selv betale returforsendelsen. Vi anbefaler, at du skriver til os, når varen sendes retur.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse, og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at benytte fortrydelsesretten. Dog, forudsat at varen er returneret og modtaget af KontorZonen ApS.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med bank overførsel til købers pengeinstitut.

**Bemærk at fortrydelsesretten bortfalder ved bestilling af specialvarer fremstillet til købers ordre.

 

Betaling & ejendomsforbehold

Betaling kan ske via faktura, EAN, med dankort eller kontant.

Det er i vores butik muligt at betale kontant eller med dankort.

Ved bestilling via webshoppen kan der betales med dankort, og ellers under nedenstående betingelser:

  • For B2B (virksomheder og institutioner) kan der vælges at betale via fremsendelse af faktura. Dette dog altid betinget af aktivt/gyldigt cvr.nr. samt eventuel kreditgodkendelse. Normale betalingsbetingelser med mindre andet er aftalt, er netto 8 dage.
  • For private gælder det at der betales i forbindelse med afgivelse af bestilling/ordre. Pengene hæves tidligst når varen afsendes fra KontorZonen ApS.

Vi kan sende også fremsende faktura til virksomheder der har EAN-nummer.

Ejendomsretten til de solgte varer er KontorZonens indtil hele købsummen er indbetalt.

KontorZonens bankforbindelse er:

Handelsbanken konto: 0892 0001020571

SWIFT-kode: HANDDKKK
IBAN-nr.: DK5608920001020571

 

Kontaktinformation

KontorZonen ApS

Naverland 12

2600 Glostrup

Telefon: +45 7684 4080

E-mail: info@kontorzonen.dk

CVR: 26995426

chevron-up
Din bestilling
Der er ingen produkter i kurven.
Subtotal
0,00 DKK
Total
0,00 DKK
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram